memyselfaj.webblogg.se

Redan morgon?!

Gud vad jag har sovit gott i natt. Vaknade med ett ryck och när jag tittade på klockan höll jag på att få en chock. Den var 10! Minns inte att jag varit vaken en enda gång från det att jag somnade igår kväll. Men så känner jag mig utvilad också. :)

Kanske var det vinet till middagen igår som gjorde att jag sov så gott?! Jo, jag tog mig faktiskt både ett och två glas vin till det grillade köttet. :) Busigt av mig va? Men så var det ju lillördag också. Till köttet var det hemmagjord tzatziki och något annat gott som jag inte ätit förut; crème fraîche mixat med avokado och lite salt och peppar. Gud vad gott det var! Kan rekommenderas. :)

Idag ska jag gå en långpromenad med Harry. Känner att både han och jag behöver det. Måste rensa tankarna lite. Blir stundtals väldigt intensivt där uppe. Då är en Harrypromenad bästa medicinen. :)

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Låter riktigt härligt alltihop, god sömn, grillat, vin och en långpromenad med Harry! Hoppas ni klarade er från regnet under er promenad :) Kram och ha det gott!