memyselfaj.webblogg.se

Permis

Nu jädrar ska jag hem på permis över helgen. :) Även om det inte blir så mycket att vara ute så tänker då jag passa på att bara njuta. Tänk att få sitta i soffan och bara vara. :=)
Lite har jag ju förberett genom att gå i trappor igår. Jo jag gick i nödutgångstrappan med arbetsterapeuten bakom mig.  Vad som just då såg ut som ett ouppnåeligt mål (tio trappsteg och en stol) klarades med hög puls och svett som resultat. 
Ska vara tillbaka på söndag kväll. Helt utan antibiotika. Bara lite betapred och annat som ska "laga" magen även i framtiden. 
Sen är det ju det där med insulin. Har aldrig hållit på med det förut, men jag ska nog fixa det också. Inga mums-mums eller annat sötslisk till kaffet längre. ;) Nej, självklart ska jag inte sluta leva, men jag behöver ju inte överdriva. 
Får se om jag hinner blogga i helgen, annars får ni ha förståelse för att jag bara myser...
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nettan
skriven :

Jag önskar dig en riktigt skön myshelg tillsammans med familjen och Harry. Massor med nya kämparkramar från mig.

2 Åsa
skriven :

Va skönt att du får komma hem i helgen! Hoppas du får en riktigt skön och mysig helg därhemma. Kramar!!!

3 mona
skriven :

Ha det riktigt skönt i helgen med familj och vovve! Och, gör bara det du känner för :) Stor styrkekram!

4 Barbro
skriven :

Mys på! Kram!