memyselfaj.webblogg.se

Dags igen....

Efter fem härliga dagar i Prag med maken hade jag fått brev på posten. Det var sjukhuset som kallade till en ny buk-/bröströntgen i augusti. Fan vad verkligheten kommer ifatt en när man minst anar det. Har faktiskt lyckats leva här och nu länge, men det är skört, så skört. Det är som att balansera på en tunn tråd. Nu är jag ju inte sån som målar fan på väggen, men nog är det tufft att försöka hålla modet uppe. Har annars trivts väldigt bra med livet under våren/sommaren. Har fått nya krafter av det vackra vädret och en familj som ger mig glädje varje dag. Jobbet fungerar bra och jag trivs jättebra. Det är verkligen skönt att ha något annat att fokusera på igen. Nä nu ska jag fortsätta njuta av sommar och semester. Augusti kommer vare sig jag vill eller inte, men det ska jag försöka att inte oroa mig för NU. För NU ska jag leva och njuta av livet. Kramar.
Taggar: Röntgen;