memyselfaj.webblogg.se

Yes!

Det blir liggande hemtransport om ca tre timmar. Känns skönt att inte ha tagit ut sig fullständigt när jag kliver innanför dörren. Nice. :) Så nu har sköterskan plockat ner en "godispåse" med mediciner som räcker till på söndag när jag är tillbaka igen. Sen lämnar jag förhoppningsvis det här stället "för gott" på tisdag. Då med mycket stöd av hemtjänsten. Bland annat får jag mat levererat tre dagar i veckan som de kommer hem, värmer och serverar varje lunch. Utöver det blir det ytterligare två besök (morgon med medicin- och frukostservering). 
Säkert är det nåt mer, men minnet, det jädra minnet sviker mig. Men det hinner jag nog uppdatera er om, för mitt liv har tagit sig helt andra vägar. 
Tack alla ni som fortsätter stötta mig, ingen nämd ingen glömd. Om ni bara visste vad era stöttande ord betytt för mig de här veckorna (nej jag tror att det snarare börjar handla om månader). Hur som helst så är ni guld värda. :)
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Barbro
skriven :

Så bra att det ordnat sig med transport och hemtjänst. Njut nu av helgen hemma så mycket du bara kan! Var rädd om dig! Massor av kramar!

2 mona
skriven :

Tror det gick iväg en "halv kommentar" från mig :) Gör ett nytt försök. Vad bra att allt det praktiska löst sig! Ha nu en riktigt skön kväll. Håller tumarna för att solen skiner i helgen, i alla fall över ditt hus :) Massor av styrkekramar!

3 Jennie
skriven :

Tittat inom och vill lämna ett såpr.
Kämpa på kram från Norge :)