memyselfaj.webblogg.se

Sovit gott

Helt otroligt, men i natt har det varit en natt när jag sovit så där brutalt gott igen. Mitt i allt detta... Men så fick jag äta lite på kvällen också. Sonen drog iväg och köpte potatismos och korv till mig. Smakade sååå bra. :)
Men gårdagens väntan fick hela familjen att gå på knäna. Jag var tvungen att vara fastande och vi väntade på besked om undersökning av magen. Och väntade.... Men sen satte de in antibiotika intravenöst och sen Lousec i flytande form. Kanske det som fått min kropp att reagera positivt. :)  Dessutom har jag haft sällskap på rummet av maken ytterligare en natt. Han har sett till att få in en riktig sjukhussäng han också. :) Trångt? Javisst. Men personalen har visat ett underbart bemötande och det har varit en fin tid för återhämtning. 
Nu är det en ny dag och vi väntar återigen, fastande, på att någon från kirurgjouren ska komma och känna på magen. Det är mycket nu... :/ Huvudsaken vore att alla prover skulle visa på ett bra resultat och att jag fick börja äta och komma tillbaka som människa. 
Måste också säga att blomarrangemanget från jobbet har lyst upp sin plats på rummet och glatt såväl mig, familjen som sjukvårdspersonalen. Måste säga att det nog är det största och finaste som jag fått nån gång. :))
Ha en bra dag alla där ute. Själv ska vi försöka göra det bästa av vår här i sjukhusrummet. 
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Barbro
skriven :

Åh så skönt att du fått sova gott! Håller tummarna för att dina prover visar bra resultat. Massor av kramar!

2 Mona
skriven :

Härligt att du sovit gott och att maten smakar:) håller tummarna för bra provsvar! Stor styrkekram!

3 nicklas
skriven :

jag vill bara säga att kämpa på du fixa det förut,, det gör du igen

4 Anonym
skriven :

Va skönt att höra att det vänt lite efter oroliga dagar. Beundrar din styrka Inger. Heja dig!!!