memyselfaj.webblogg.se

Cytostatikabehandling nr två, bara tre kvar...

Ska åka hem inom några timmar.  Känns rätt ok faktiskt :D Bara allt blir bra och funkar där hemma. Det måste ju funka, men det är ju en bit kvar dit. 
Läkaren håller väl som bäst på att skriva ut en rätt ordentlig medicinlista - hur jag nu ska komma ihåg vilken/vilka mediciner som ska plockas bort respektive dit. Men det problemet får vi väl hjälpas åt med. Har varit ett jättebra samarbete hittills. 
Så om inget annat händer (igen) så befinner jag mig i min bostad i kväll och där tänker jag stanna (utan komplikationer av en massa annan skit). Så det så!!!
Kram
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nettan
skriven :

Vad skönt för dig att få komma hem. Jag hoppas att det kommer att gå bra för dig med allting. Massor med kämparkramar från mig.

2 Åsa
skriven :

Ja det är klart att du ska få vara hemma. Nu får det vara nog med biverkningar och komplikationer. Energi omtanke och styrka till dig och alla där hemma. Kramar!

3 mona
skriven :

Vad skönt att allt känns ok! Hoppas verkligen du sitter hemma nu och myser med Harry och övrig familj :)
Må så gott och stor styrkekram!