memyselfaj.webblogg.se

AMOR VINCIT OMNIA

Måndagen den 8 oktober 2012 klarade Inger inte längre kämpa emot cancern. Hon somnade stilla in med sina närmaste hos sig. En älskad mamma och maka har slutat sin stund på jorden. Vi kommer minnas henne som en varm, stark, positiv, omtänksam och levnadsglad person. Hon kommer för alltid finnas i våra hjärtan. <3

Tack till er alla som har stöttat och följt Inger i sin kamp för livet. Ett speciellt tack till Barbro och Mona som med sina kommentarer var ett stort stöd för Inger.

AMOR VINCIT OMNIA - Kärleken övervinner allt

Vi ska fortsätta leva - för hennes skull. Tillsammans är vi starka!

/ Rune, Annelie, Anna och Marcus

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Barbro
skriven :

Tack kära familj för att ni meddelar så här. På något sätt kände jag det på mig. Inger var en nära vän trots att vi aldrig träffats.
Mina tankar finns hos er och Inger finns bevarad i minnet som en fantastisk människa.

Vila i frid kära Inger, och som vi brukade säga, livet är verkligen inte rättvist!

Kramar om er alla!
/Barbro

2 mona
skriven :

Jag beklagar djupt. Anande tyvärr detta när det blev så tyst på bloggen. Jag är tacksam för att jag hittade till Ingers blogg i våras och fick bli hennes bloggvän :) Vilken kämpe och så positiv trots allt svårt som drabbade henne. Och, så härligt hon skrev på sin blogg! Kram och fortsätt ta hand om varandra! Mona

3 ღ Anni ღ
skriven :

Åh nej! Det var just detta jag inte ville läsa!!
Jag har följt Ingers kamp - den tuffaste och svåraste av alla.
Min lillasyster gick bort i bröstcancer för snart 3 år sedan, endast 37 år gammal. Och hennes och Ingers sjukdomsförlopp följdes åt otäckt lika...
Efter många år som arbetskamrater på Ericsson vet jag vilken fin familj ni är. Och det har jag även kunnat följa här på hennes blogg.
Ni har en enormt tuff tid framför er nu. Var rädda om varandra, prata om Inger. Kramas och gråt så mycket ni behöver!

Vila i frid finaste Inger.

4 Camilla
skriven :

Jag tänker mycket på er. Tillsammans är man som starkast. Livet är inte rättvist på några sätt, jag tycker det är trist att jag inte fick mer tid att lära känna min faster efter allt som har hänt. Fortsätt leva livet det hade Inger velat.
Kram till er! Var starka!

5 Pernilla
skriven :

Hon kommer för alltid att leva med oss! <3

Vi finns för varandra. kramar