memyselfaj.webblogg.se

Antikroppar och cellgifter

Så ligger jag här och får kroppen fullpumpad av sånt som bryter ner min kropp. Inget vidare alls. Nästa gång blir i slutet av nästa vecka, allt startande med en inledande provkoll för att se hur mycket min hälsa påverkats av dagens behandling. Samtidigt känns det bra att det äntligen sker. Tar några timmar att få i sig idag, inte så länge nästa vecka. Navelbin 10-15 min nästa gång plus Herzeptin. Tar nog inte mer än en timme. 
Här ligger vi två kvinnor på samma sal. Hon med sina krämpor och jag med mina. Tyvärr måste hon nog ner på rönten och ev göra om en operation under lokalbedövning. Not nice. Men måste säga att både sköterskor och läkare här på avd gör ett kanonjobb. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Hoppas du känner dig någorlunda okey efter den tuffa behandling du fått idag. Och, att den krossar varenda sjuk cell! Tänker på dig och skickar massor av styrkekramar!