memyselfaj.webblogg.se

Yrslig

Kanske blev lite mycket i går? För nu när jag vaknade kände jag yr. Bara att tvätta sig gjorde mig slut. Får väl se, ronden verkar vara på gång i alla fall. Verkar som om antibiotikan kanske ska tas bort idag. Däremot har de höjt insulinet. Men det känns svårt att få till det eftersom det är så nytt för mig. Men insulinpennan kan nog bli min räddning. ;) Drömmen vore att få bort kortisonet också, men det kommer jag inte ihåg om de sagt nåt om. 
Natten har varit lugn. Jag sover gott mitt i allt det här. Helt otroligt. Satte på tvn vid 7.30 och har tittat på tv1 sen dess. Kan bara säga att repriserna avlöser varandra. ;)
Så nu blir det skvallertidning. :)
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anne-Lie
skriven :

Hej!
Hoppas kommunen för arslet ur vagnen så det blir ordning i er lägenhet. Förstår att du längtar efter Harry, man klarar sig inte utan sina hundar, de är balsam för själen!!!!
Massor av kramar till dig!!!
//Anne-Lie