memyselfaj.webblogg.se

Först palliativ, sen vårdplanering

Hoppas på lösning med trapphissen. Finns tydligen någon befintlig som ska kunna funka i våran trappa. Hurra!
Annars är det ju rätt förvirrande med alla möten. Strax kommer någon hit till rummet som ska prata vårdplanering, vad det nu kan innebära i slutänden. Tur att maken (åter igen) kan boka om sina möten på jobbet... Samma sak hände ju igår och tyvärr var det natuturligtvis samma kund som drabbades. 
För ca tio minuter sedan blåste några vita rockar förbi på rummet också. Det var ronden. Vet inte, men han verkar inte vara så glad över vårt hattande och strul. Ena dagen ska jag hem på permis, nästa inte för att tredje dagen vara så slut efter en natt på toa, när kroppen svarat på antikroppar och cellgifter. Fy fan. Han frågade också om jag inte orkar så mycket. Jag har ju fått min första dos cellgifter. Vet av tidigare erfarenhet att man inte är jättestark efter en sån dos. 
Och ute skiner solen. Hoppas, hoppas jag får lite av den varan på näsan i helgen. ;)
 Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nettan
skriven :

Jag hoppas att du får komma hem i helgen och förhoppningsvis kunna vara ute och få lite sol. Allt gott till dig. Massor med kramar!