memyselfaj.webblogg.se

Måndag

Väntar på ronden. Verkar som det blir undersökning av tarm och mage i alla fall. Ska få dropp eftersom jag inte får dricka eller nåt. Känns surt för just nu är jag rätt sugen på en god smörgås och lite yoghurt. 
Annars har det varit en fin helg. Familjen har avlöst varandra och vi har haft roliga timmar intryckta i mitt rum. :) Har blivit en hel del tv-tittande, bland annat X-Factor. 14-åringen som startade först brann verkligen för det han gjorde. Kul. Att dessutom ha höns som "sidointresse" är underbart. :) Vem kommer på en sån idé idag?
Nu undrar jag vad som hänt utanför mina fönster? Vart tog solen vägen? 15 minuter och solen är borta... Skulle gärna vilja ha tillbaka den... ;)
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Vad skönt att du har det okey! Håller med dig om vilka förmågor det finns. Kollar just nu på X-Factor och juryn är helt salig över en "ny 15-årig popstjärna" :) Kul! Hoppas eventuella undersökningar gott bra idag! Styrkekramar i massor!