memyselfaj.webblogg.se

Tufft men bra

Trappan upp till bostaden tog jag i två steg igår. ;) Nej, självklart inte. Vad kan det ha tagit? Tio minuter kanske? Väl inomhus fanns det en liten kille som gick runt och "pratade" och sökte närkontakt. :) Snacka om att känna sig välkommen. :)
På kvällen blev det dragonkyckling, råstekt potatis och sallad med gourmettomater. Sjukt gott. :) Och alla var här... ;)
Vilade en stund innan det var dags för tv och sänggående. Vilken lyx att sova i sin säng. :)
Idag har solen skinit, men det har blåst ordentligt också. Dörren har stått öppen och släppt in massor av frisk luft. :) Har inte vilat något, förrän nu. Kroppen får nog kämpa och jag vill kanske lite för mycket också. Ok, jag är envis...
Insulinet har skött sig bra. Har hållit sig inom ramarna, men så försöker jag att tänka mig lite extra för också. 
Näpp, nu laddar jag vidare. Kan tänka mig att det snart nalkas god middag. 
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Blir så berörd och glad över att du har det så bra :) Förstår att du har det grymt kämpigt. Tror dock det är bra att du är envis och vill så mycket ;) Jättetyrkekram till dig!

2 Barbro
skriven :

Åh, vilken kämpe du är! Heja, heja. Hoppas du får en fin dag idag också! Fyller på med styrkekramar!