memyselfaj.webblogg.se

Törstig hela tiden

Dricker Loka bubbelvatten hela tiden, minst 3-4 33 cl varje dag, men lik förbaskat vaknar jag nästa morgon och är SÅ törstig. Gott. Coca Cola och sånt känns som om det får vara för mig ett tag. 
Idag får vi se vad vi ska göra. Ska ju tillbaka till sjukhuset vid 20-tiden. Tänkte försöka hitta nånstans och äta lite mat också. Kan nog bli en mysig avrundning på helgen. Har haft fina dagar. Gårdagen bjöds på goda biffar, potatisgrating och förrätt av son och dotter. Härligt. ;) Vad mellandottern och hennes sällskap skulle göra på kvällen kan jag bara gissa. ;) De skulle flyttpacka på dagen och sen skulle det bli ölkväll. Hoppas de mår bra idag. :)
Nu ska jag ta det lugnt, sjunka ner i soffan och börja ladda inför veckorna som kommer med Herceptin och cellgifter. Känns skit, men fan vad bra allt blir när det är klart. 
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Åsa
skriven :

Skönt att du fått en trevlig helg hemma hos familjen. Att få sova i sin egen säng också är ju värt mycket bara det. Massor av extra omtanke energi och styrka till dig för kommande behandlingsveckor. Heja dig Inger!!! Du är så strong!!!

2 mona
skriven :

Hoppas dagen har varit skön! Hoppas också att helgen försett dig med krafter inför kommande behandlingar! Många tankar och stor styrkekram till dig!