memyselfaj.webblogg.se

Diskuterar behandling

Verkar bli cellgifter och/eller Herceptin i morgon. Tungt. Nu är det alltså dags för operation nedbrytning av kroppen. Kan bara följa med på resan. Det som fattas hemma är en del bostadsanpassning. Måste ha något som gör att jag kommer upp trots att benen inte orkar. Som att resa sig från köksstolen eller hörnsoffan till exempel.  Kände mig nöjd när jag och familjen avslutade helgen i mitt sjukrum med lite sallad och tittade på X-Factor. Alla kände sig lite trötta och fick ta fram skämskudden när vi fick höra/se vad som presenterades från scenen. Inte allt var bra kan man lugnt säga. 
Nu ska jag försöka fokusera och skriva ner ord och tankar på randiga papper;) Jo, säkert. Hur ofta händer sånt? Men jag behöver verkligen det. Inte för att jag vill skippa bloggen. Skulle bara kännas så skönt att skriva för mig själv bara. Äsch, känns flummigt kanske, men tror nog det får bli så. 
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Håller tummarna för att behandlingen går bra i morgon och att biverkningarna blir lindriga. Det där med papper och penna låter bra :) Tänker på dig och skickar massor av styrkekramar!

2 Marianne o Anders
skriven :

Styrkekramar till dig Inger. Du fixar detta oxå. Vi tänker på dig o din familj. // Maja o Anders

3 Åsa
skriven :

Gammalt hederligt papper och penna kan aldrig bli fel. :) Skriv ut allt elände och lämna plats för de goda energierna istället. Kramar fulla med energi och styrka till dig!!!

4 Barbro
skriven :

Hoppas att biverkningarna inte är alltför svåra. Massor av styrkekramar!!!!