memyselfaj.webblogg.se

I huvudstaden

Kvällen är här och snart dags för Lets Dance. :) Har ätit spagetti och köttfärssås. Köpte Felix färdiga sås på burk. Tror inte jag ätit den sen jag var liten. Smakade helt ok. Men det slår ju inte den hemgjorda. ;)

Resan hit gick bra. Kopplade in autopiloten, lutade mig tillbaka och njöt av musiken. Nej, självklart inte. ;) Men det känns nästan så när man åker samma väg många gånger. Det blir liksom lite tjatigt.

När jag var framme och fått upp mig själv och packningen till mamma, så fick jag jättejobbigt med andningen. Blev nästan lite panik där ett tag när jag började hyperventilera. Men det tog några andetag så var det borta. Men rädslan satt kvar en lång stund.

I morgon är en annan dag. Får se vad vi hittar på då. ;)

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Köttfärssås på burk. Då tänker jag på husvagnssemester för "evigheter" sedan, helt ok :)Ha en mysig kväll med mamma och Lets Dance :)