memyselfaj.webblogg.se

Hejåhå

Nu är vi hemma igen, men vilket skitväder vi mötte när vi kom till stan. Det blåste så att genomfarten var täckt av grenar och skit från träden. Dessutom hade det bildats stora sjöar på körbanan. Och nu skiner solen. Snacka om omväxlande väder. :)

Det har i alla fall gått bra för dottern. Både informationen och intervjun genomförde hon utan att bli toknervös. Men det är klart att det är spänt. Vet inte hur många anställningsintervjuer jag varit på, men nog har jag varit spänd på alla.

Middagen ligger i magen och maken har slocknat. Han ligger på rygg i sängen och snarkar. Och klockan som bara är halv åtta... Och det är fredag... Och min födelsedag... Kul. ;) Nej, men jag ska firas i morgon nån gång eftersom jag inte varit hemma idag. Så det så. ;)

Kramar

Regnet öste ner

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: