memyselfaj.webblogg.se

Hänger i

Jo, jag hänger i. Är trött, stressad och mår inte helt ok, men jag måste kämpa på. Det är massor som ska göras och saker ska fixas. Men det är bara att tuffa på.

Ska till läkaren på onkologen på fredag. Maken följer med. Skönt att få träffa honom och ställa alla frågor. Känner oro över andningen. Men sjukskrivningen har han redan fixat. Fick läkarintyget på posten i fredags. Skönt att kunna lägga det åt sidan och bara fokusera framåt.

Har varit på stan en stund. Soligt och varmt. Ljuvligt att ha sommaren framför sig. :) Köpte tre liter söta och små belgiska jordgubbar. Kan varmt rekommenderas. Blir dagens efterrätt.

Äldsta dottern är iväg och söker jobb igen. Håller alla tummar jag har.

Kramar

Mamma njuter i skuggan

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Sol, värme och jordgubbar. Kan nästan inte bli bättre! Det där med "att tuffa på" gillar jag, men tänk på att göra det i ett "lagom" tempo :)

Kram och njut av sommaren!