memyselfaj.webblogg.se

26 grader - inne!

Nu på morgonen har vi 26 grader varmt inne och nästan 20 grader ute. Helt sjukt. :)

Ja, det blev riktigt fint på altanen. Blir inte så stelt om man har mycket gröna växter. Tror nog vi kommer trivas där i sommar.

Men gud Nettan! 30 år! Som gifta! Minns det som igår när du och jag åkte skridskor i Kungsan eller gick på Grönan. Nu har du varit gift i 30 år! Hur gamla är vi egentligen? ;) Maken och jag har varit tillsammans i 30 år och gifta i 23. Det är inte klokt. Minns när min mamma fyllde 50 och hur gammal jag tyckte hon var. Nu är vi där både du och jag. Men inte känner man sig så gammal?! ;)

Dags att göra sig i ordning. Blir hämtad av maken om en stund. När läkarbesöket och spolningen av porten är över ska vi äta lunch. Tydligen ska det vara både bra mat och trevlig miljö på restaurangen vid södra vattentornet. Kanske äter vi där. :)

Tant Grön i Vintrosa kan nog bli ett utflyktsmål i sommar. Tack för tipset Mona. Kul att ha ett mål när man är ute och åker.

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: