memyselfaj.webblogg.se

Läkartid

Sköterskan på onkologen ringde vid 10-tiden. Då fick jag tid för portspolning. Vi pratade också om att jag röntgats och väntar på resultatet. Dessutom är jag ju i behov av ett nytt läkarintyg. Någon timme senare ringde hon upp mig igen. Då hade hon pratat ihop sig med en kollega och de hade bestämt att det bästa vore om de bokade in mig på en läkartid (den 15 mars) och så får jag porten spolad i anslutning till det besöket. De förstod min vånda och oro över att behöva vänta på resultatet. Underbart med såna människor. Har faktiskt bara gott att säga om onkologen här på Usö.

Sen har jag varit ute med Harry. Riktigt härligt vårväder. Äldsta dottern anslöt på promenaden när jag passerade hennes hus. Kul med sällskap.

Och i kväll blir det mat och 50-talsmusik med Peter Jesewski (vet inte om det stavas så, men det är han från the Boppers i alla fall). Och i morgon blir det en dag i det fina Stockholm och på kvällen mat och "LennieSkifs" på Tyrol. Ja jädrar vad det ska bli kul. Ska njuta tillsammans med maken.

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: