memyselfaj.webblogg.se

Blir så arg

Om du ringt upp någon och fått reda på att den personen du söker är hemma igen om 10-15 minuter och blivit uppmanad att ringa då igen. Då ringer man ju upp 15 minuter senare. Därför blir jag så förbannad när vederbörande inte ringer eftersom jag står beredd att gå ut igen. Myndigheter... #%$£#

Dessutom fick jag samtal från försäkringskassan nu på morgonen. Eftersom jag inte genomgår någon behandling för tillfället såg hon sig tvingad att sänka min ersättning till 75 %. Suck. Orkar snart inte längre. Visst, jag genomgår ingen behandling, men följdsjukdomarna då? Är det inte tillräckligt allvarligt att jag inte kan syresätta mig fullt ut? Tydligen inte.... @€&$£#%

Bra start på dagen va? :(

Idag blir det en "fixa-med-mamma-dag". Saker ska lösas så att hon får det bra. Hon fyller snart 89 år. Hjälp! 89 år! DET är gammalt.

Gårdagens väder verkar hålla i sig. Sol och 15 plusgrader. Sjukt skönt. :)

Sent ikväll kommer maken hem. Då får jag ha honom hemma till på lördag. Då ska han till Upplands Väsby och årsmöte med goldenklubben. Att han orkar...

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: