memyselfaj.webblogg.se

Trist dag

Det blev inget bra idag. Fukten sätter sig i mina luftrör och jag har haft ont i leder och huvud. En riktig skitdag med andra ord. Aldrig trodde jag väl att mitt liv skulle bli så här. Bröstcancer är en sak, bestående (vad det verkar) ledvärk är något annat. Känns inte ok att knapra värktabletter i stora mängder heller. Men vad ska jag göra? Hur ska jag överleva dagen annars? Suck. Som sagt, idag hade jag velat stanna i sängen.

Har kört några tvättar i alla fall. Och så har jag plockat (som vanligt). Det är det aldrig någon som märker. Eller?! Alla högar med tidningar, kläder, disk, ja allt sånt som ska plockas undan, det är sånt som försvinner när ingen ser. Men skulle jag låta sånt ligga kvar, ja då skulle det märkas, för högarna växer på sig ganska fort.

Men hallå, vilket bittert inlägg det här blev. Men jag kände för det nu. Ville bara få det ur mig. Och ni har tvingats läsa. Stackars er. ;)

Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Fästinghalsband hjälpte inte på vår hund heller, så vi använde Frontline i säkert 10 års tid. Tyvärr är det väl en del skräp i det men det var det enda som hjälpte på vårt pälsmonster Ronja, en bearded collie :)

Vad trist med din "skitdag" och din ledvärk. Självklart måste du få ur dig det! Kram och hoppas din dag i morgon blir mycket bättre :)