memyselfaj.webblogg.se

Sommarmat

Har varit iväg och hämtat mamma, så eftermiddagen tillbringade vi i solskenet på altanen. Vilken värme. :) Underbart. Sen var äldsta dottern iväg och handlade. Hon bjöd på färsk kokt potatis, kallskuret, vattenmelon och fetaost. Mums. Under tiden drog mellandottern iväg till svärisarna och tog Harry med sig, så han får springa runt i deras trädgård. Vilka barn jag har. :) Sonen då? Ja, han drog iväg till en kompis och kommer väl hem framåt småtimmarna. :) Och nu blir det jordgubbar. ;)
 
Vädret verkar ju lovande både torsdag och fredag, så det kan nog bli en trevlig midsommarafton med mor och svärmor. 
 
Idag har jag fått hjälp av mellandottern att beställa skal till iPhone från USA. Jag beställde 13 st!!! Jo, det är sant. 13 st!! Totalt kostar de 200 kr. Det är vad man får betala för 1 i butiken. Jag tycker det är kul att kunna byta färg allt efter humör, så det ska bli mig ett sant nöje att bara få frossa i alla skal. ;)
 
Bara maken avslutar sitt snart halvtimmeslånga samtal, så ska vi njuta av svenska jordgubbar med gräddmjölk. :) 
 
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Håller med dig, vädret verkar lovande! Idag årets ljusaste dag är det helt underbart ute redan nu :)
Kram och ha en bra dag!

2 Nettan
skriven :

Jag passar på att önska er en Glad Midsommar! Vi går på semester nu i 3 v. Nästa vecka åker vi till Norge, äldsta sonen med tjej och 2 småflickor bor där. Sen blir det landet. Hoppas på mycket sol och värme. Ni får må så gott. Kramar i massor från mig.