memyselfaj.webblogg.se

Skitväder

Vilket regnande! Har varit ute med Harry och både han och jag är blöta. Det är alldeles igengrått och blåser från alla håll, så paraplyet höll på att vända sig ut och in flera gånger. Skitväder. 
 
Känner på mig att det blir en slappdag idag. Inget jag klagar över direkt. ;) Lite tvätt och sånt där som ska fixas bara. 
 
För er som undrar varför min blogg ändrar utseende, kan jag berätta att de håller på att göra om hela systemet. Så det jag använder mig av just nu är en test och som det strular... Kommer inte in på sidorna, den låser sig när jag skriver (vilket betyder att det jag redan skrivit försvinner), föreslår ord och lägger in "sina" samtidig som jag skriver osv. De vill ha feedback - och det har de fått!!! Väldigt irriterande är det i alla fall. Ser exempelvis att jag fått en kommentar nu, men jag kommer inte in på den sidan. Måtte de få ordning på det snart annars byter jag till någon annan. 
 
Nej. Dags att ta tag i dagen. :)
 
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: