memyselfaj.webblogg.se

På väg - igen

Jag hinner inte mer än hem, så är det dags att åka iväg igen. Den här gången är det Swebus som ska ta mig till cityterminalen i Stockholm. Som tur var så hann jag tvätta igår, så jag har några ombyten med mig. ;) Sitter i alla fall skönt tillbakalutad på bussen med lurarna i öronen och Spotify med min bästa musik i dem. Nice. :)

Får se hur många dagar jag blir hos mamma den här gången. Kanske kan jag få nån att hämta mig i helgen?! ;) Annars går det ju bussar hemåt också. ;)

Solen skiner och det är varmt. Underbart. Kan nån vara snäll och se till att det blir så i helgen också? ;) 

Ja Mona och Barbro, dottern hade VERKLIGEN shoppat. ;) Bilderna ljög inte det minsta. ;)

Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: