memyselfaj.webblogg.se

Hurra! Hurra!

Snart är det en till i familjen som har körkort. :) Sonen klarade nämligen teorin idag. :) Grattis till honom. Uppkörningen tror jag heller inte blir några problem, för han känns både trygg och säker bakom ratten. Kruxet är att det blir större konkurrens om bilen bara. ;) Men det är väl inte värre än att han får skjutsa oss om vi ska nånstans. ;)

Idag, när solen skiner, så känns mina leder bättre. Och vad gör man när man känner sig bättre? Jo man sätter fart och städar och fixar av ren glädje. Och hur känns kroppen efter det? Tänk att man aldrig lär sig. Ska det vara så svårt att tillåta sig att ta det lugnt en dag? Knäppa mig. ;)

Har även hunnit prata med mamma några gånger idag. Hon hänger i kan jag lova. :)

Nej tillbaka till alla måsten. 

Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: