memyselfaj.webblogg.se

Fint väder

Vilket väder jag vaknade till i morse. :) Sol och blå himmel! Riktigt härligt. 
 
Igår kväll var jag med äldsta dottern till Marieberg. Skulle inte handla nåt, men hon ville bjuda mig på middag. Kärlek. Men visst blev det lite handlat också. Bland annat tog hon med Harry in i djuraffären så att han fick vara med och välja gosedjur (det blev två;). Sen åkte vi runt för att hitta nånstans att släppa honom. Hamnade vid travbanan. Därefter åkte vi hem. Maken var bjuden till en krog för att se fotboll, men han kom hem i pausen. Fotboll är inte hans grej kan man väl säga. :)
 
Nu ska jag och dammsugaren ta en tur. Sen blir det att fara till Eskilstuna och möta upp brorsan som har mamma med sig. Hon ska vara här i midsommar, lilla gumman. Men först ska jag alltså bjuda upp dammsugaren till dans. ;)
 
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: