memyselfaj.webblogg.se

Aj min rygg

Stel som en pinne var jag i morse när jag klev ur sängen, så för att väcka ryggen till liv igen har jag lagt mig på spikmattan. Hoppas den blir bättre av det.

Vaknade inatt. Låg på mage. Gjorde skitont i högra armhålan när jag hostade?! Riktigt ont alltså. Det är ju den sidan de tagit mina lymfkörtlar. Men nu är det onda borta. Nu sitter det i ryggen istället. Suck.

Där ute har molnen plötsligt spruckit upp. Solen tittar fram en kort stund. Det gör mig glad. Men det är kallt och blåsigt. Brrr... Är det tidig höst eller?!

Hmm.. Känner en liten doft... Ingen vidare doft. Snarare en äcklig lukt. Den kommer från Harry. Ni fattar va?! Vad har han ätit?

Pratade med mamma i morse. Hon lät glad. Skulle få besök idag. Hon återkom till ett tragiskt brev hon fick för några veckor sedan. Ett brev som var fyllt av ljug och påhitt. Tanken med brevet var väl att sänka mamma, men min mamma är starkare än så. Brevskrivaren hoppades väl på respons, men möttes av tystnad - vårt starkaste vapen. Så tji fick du, för jag vet att du läser min "B-logg".

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Hoppas stelheten och det onda gav med sig med spikmattan!! Hoppas också det vänder och blir varmare. Kyla är ju aldrig bra när man har ont :(



Jag tänkte passa på att påminna dig om Bcf:s träffar. På tisdag ska jag till Märtas café. Vi har varit allt från 5 till 18 kvinnor, i olika åldrar. Det brukar vara trevligt och man droppar in när man kan (17.30-19.30). Om du har tid och lust så kom :)Jag åker direkt från jobbet och kan möta dig utanför om du vill!

Kram och ha en bra kväll!