memyselfaj.webblogg.se

Solen fortsätter lysa över oss. :)

Läser och hör överallt hur människor drabbas av regnet. Då har de inte varit där vi är, för vi har inte använt paraplyet en enda gång. Visst, det var lite regnigt nere i Tyskland och på vägen upp genom Sverige, men sen - ingenting... Inte ens igår när Telia gick ut med varningar på sms. Så jag kan inte sälla mig till er som klagar över den svenska sommaren. ;)
Annars då? Planer för dagen? Inte direkt. Äldsta dottern ska gå och fixa naglarna. Hon tyckte jag skulle följa med och göra pedikyr. Vi får väl se. Sen blir det väl Askersund och cruising där ikväll. 
Har i alla fall sovit bättre i natt. Hostan känns bättre. Kortisonet har kanske gjort verkan i alla fall? Viktigast att jag känner mig bättre. 
Nu frukost och sen drar vi igång dagen. 
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mona
skriven :

Vad skönt att du är bättre! Hoppas jag inte drar med mig regnet från Öland idag :) Kram och må så gott!