memyselfaj.webblogg.se

Middagen planerad

Hade en massa ägg som måste användas. Idéerna kom inte flygande till mig direkt. Får bli pannkaka. Inte det roligaste att stå och steka i värmen, men så får det bli. Till efterrätt blir det jordgubbar från Öland. Riktigt fina - och goda. :) Ja, jag tjuvsmakade när jag rensade dem, men något ska man väl ha för arbetet?! Och nej, jag har inte varit på Öland och handlat. De fanns betydligt närmare än så. ;)

Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Vad bra att det känns bra efter massagen! Har faktiskt aldrig testat det själv! Håller med dig om att stan fått lkte fart sedan all fler gautserveringar poppat upp även i vår stad :) Härligt att värmen kommit även till Sverige och Örebro! Hoppas det håller i sig, inalla fall så länge semestern varar. Är själv på "resande fot" på Rhodos och har varm och skönt även här. Kanske kommer det dubbla kommentarer från mig (eller ingen alls? Har lite problem med uppkopplingen) Kra och ha det gott :)

Svar: Rhodos, det låter mysigt. God mat och värme. Nejdå, jag är inte alls avundsjuk... ;) Må så gott. Kram
Inger