memyselfaj.webblogg.se

Kväll

Har ätit gott och njuter kväll. Har sett lite av "Lotta på Liseberg", men fann ingen behållning. Visst, de är glada, men jag behöver nåt mer för att stanna över långa och tråkiga reklamavbrott. Så vi bytte kanal. Kom att tänka på en rolig grej när jag såg Svante Thuresson. Redan när jag var liten var han en kändis och mamma tyckte om honom. Vet inte vad det var för skiva, men en dag gick mamma in i skivaffären och frågade efter musik med Ture Svantesson.... Hon tyckte det var väldigt genant att hon vänt på namnet. :) Om det blev en skiva kommer jag inte ihåg. ;)
I morgon bär det av till Stockholm och mamma. Blir kvar några dagar. På onsdag får hon äntligen hem sin nya soffa. Hon har velat köpa en i många år. Klart hon ska ha en skön soffa, så hon sitter bra när hon tittar på tv. Nu ska den gamla och dåliga hamna där den hör hemma - på soptippen. Sen har hon lite annat att se fram mot i slutet av veckan. :) 
Ny dag i morgon. 
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: