memyselfaj.webblogg.se

Kuratorbesök

Har varit hos kuratorn. Fanns en hel del att prata igenom. Känns skönt. Hon får mig att se och tänka annorlunda kring min sjukdom. Blir stark av hennes ord. Är oron inför röntgen och vad den visar ett sätt för mig att göra mig beredd eller är det oro över resultatet? Tror mest på det förstnämnda. Jag tror jag rustar mig inför alla möjliga svar. Konstigt egentligen att jag är så stark.

Nu har jag satt mig på ett fik och har precis svalt det sista av en caffe mocha. Mums. Kände att jag behövde vara för mig själv en stund och landa. Ibland är det det bästa. Så känns det för mig. Tänkte gå runt på stan lite, men vet inte om det ger mig så mycket. Kanske bäst att gå hem?! Vi får se.

Ikväll ska maken till Karlstad och se hockey. Inte för att han är något fan av sporten utan mer för att han är bjuden. ;)

Svinkallt ute. När jag gick hemifrån vid 10-tiden var det drygt 8 minusgrader. Och nu snöar det lite ymnigt - samtidigt som solen skiner. Konstigt.

Kram

Taggar: Kuratorbesök;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: