memyselfaj.webblogg.se

Vardag igen

Nu är jag hemma igen. Skulle egentligen till kuratorn idag, men jag ringde återbud. Känner att jag inte orkar ett sådant samtal idag. Kan låta konstigt, men så är det. Ska dit nästa vecka istället.
Dygnet hos mamma var fint. Var med henne hos läkaren igår. Förutom ålderssjukdomar, så konstaterades urinvägsinfektion. Annars mår hon rätt bra. Men hon är så ensam och det känns så jäkla jobbigt. Skulle vilja ha henne nära, men det verkar helt omöjligt.
Ett plus med dagen idag är att solen skiner! Det var ett tag sedan man såg den. Kändes riktigt skönt när jag var ute med Harry nu på morgonen.
Idag blir det nog bara en slapp- och återhämtningsdag. Känner att jag behöver ta hand om mig själv.
Måste ringa sjukhuset också för att få en tid för att skölja min venport. Tror att det gått ungefär tre månader sedan de gjorde det senast.

Kram

Förresten... Nu är det bara 28 dagar kvar.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Man får pausa när man vill! Eller, till exempel om 28 dagar ;) Ni är så sjukt värda att få komma bort!



Kärlek! <3