memyselfaj.webblogg.se

Ingen hemgång

Vilken besvikelse. Hade verkligen siktet inställt på att åka hem idag. Men läkaren ville annorlunda. Hon var inte helt nöjd med febern (hade 37,5 i morse) och inte var hon heller helt nöjd med det röda på bröstet.

Jag tycker att färgen där har klingat av ordentligt, men hon ville i alla fall avvakta med hemgång till i morgon. De ville fortsätta spruta in penicillinet intravenöst. Ja herre gud...

Dessutom måste jag byta bort mitt enkelrum till ett dubbelrum. Hoppas bara rumskamraten vill se schlagern ikväll. Skräcken vore om personen vill ha tyst tidigt. Men jag har ju min lilla iphone annars som jag kan titta på tv i.

Får se vad jag ska göra idag. Eller göra och göra... Vad kan man göra på ett sjukhus?! Nej, det börjar bli riktigt jäkla långtråkigt här nu. Men det är väl ett friskhetstecken?

Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: