memyselfaj.webblogg.se

Sån jädra värk

I går blev jag så trött när jag var hos kuratorn. Och sen när jag kom hem så satte ledvärken av Herceptinet in. Jädrar vad ont jag hade. Minsta rörelse var en riktig kraftansträngning. Tur då att jag har en sån underbar make som satte igång att göra mat när han kom från jobbet. Vet inte om lederna känns något bättre i dag. Bara att tugga i sig Alvedon.
I dag har vi ingen sol här, men blåsten smälter snön (åtminstone syns det på mängden snö och is på vår altan) och det vita blir svart. Det fullkomligt droppade skit av Harry nu när vi kom in. Hela hans mage var svart. Blä. Men han är så söt, så det gör inget.



Nu måste jag börja fundera på fredagsmiddag. Vet inte vad jag ska ha och det som bara är några timmar kvar tills vi ska äta. Hm. Nån som har nåt tips?
Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pernilla
skriven :

Hej faster. Du är stark som håller i. Jag hoppas att vi inom en framtid kan ses så jag får ge dig en stooor kram. Jag tänker på dig. Var rädd om er. kramar