memyselfaj.webblogg.se

Bästa kuratorn

Har precis varit hos kuratorn och jag måste säga att det känns skönt så här efteråt. Hon ger mig så bra "verktyg" till hur jag ska hantera allt omkring mig.

Egentligen ska jag ju må jättebra nu efter Thailandsresan, ✈ men det finns saker som stör den känslan. Arbetslöshet är en sån sak, ablation 😷 en annan och min hälsa i stort ytterligare en. Sen finns det annat också. Men nu har jag alltså fått "verktyg" till en del av det. 💡

Känns skönt, för hur det än är så är jag en jädrigt stark människa innerst inne. Det bevisar inte minst de senaste åren som jag tagit mig igenom.👍

Nu har jag tryckt i mig årets första semla. 😄 Det kände jag att jag var värd. Dags för promenad med Harry. Blir nog ingen träning idag. Har gått till och från sjukhuset istället. Och så blir det långpromenad snart. Det får räcka idag. 🚶

Kram

Taggar: Kuratorbesök;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: