memyselfaj.webblogg.se

Livet har sina goda stunder

Slutet på förra och början av veckan som gått var jag i en djup svacka. Ovissheten gnagde och framtiden var ett enda stort frågetecken. Det är den visserligen fortfarande, men vissa dagar är bättre än andra. :) Men i slutet av den här veckan har jag känt mig uppvaktad som en riktig prinsessa. Blommor, sms, kommentarer och telefonsamtal från alla er har lyft mig och jag känner att ni bryr er. Herre gud, vad gör ensamma människor i samma situation? Människor som inte har något nätverk omkring sig. Tur att jag har er - ingen nämnd, ingen glömd. ;) I dag, lördag, är det tydligen min namnsdag. Inget vi normalt uppvaktar, men maken tyckte att vi behövde något roligt att göra. Så vad gör han. Jo, han surfar in och kollar om det finns biljetter kvar till någon av dagens två föreställningar med Björn Skifs. Han försvann snabbt ut för att hämta biljetterna (förstås utan min vetskap) och när han kom hem fick jag dem. Men gud, konserten börjar ju om en halvtimme!! :) Nu måste vi snabba oss. Fast så bråttom är det ju inte. Konsertlokalen ligger ju inte mer än 100 meter från vår bostad. Slå det den som kan?! ;) Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: