memyselfaj.webblogg.se

Slitgöra

En kort uppdatering bara. För jag är sliten. Trött, ont och sliten. Skiten i gamla lägenheten tar ju aldrig slut. Var där i dag och plockade och plockade. Tyckte mest jag bar runt på grejerna. Högen som ska till tippen blir bara större och större. För att inte tala om högen till Myrorna... Nu är det verkligen utsortering som gäller.
Men vi har börjat få fint i den nya lägenheten också - även om det är långtifrån klart.
På måndag är det dags för min sista Herceptinbehandling. Det är NICE. Sista gången. Och snart är det ett år sedan jag fick skitbeskedet att jag har cancer. Det är knappt så att jag tror att det är sant. ETT ÅR. Vart har det tagit vägen?
Nu ska jag passa på att sova lite. Blir säkert en lång dag i morgon med många turer till tippen. Pust.
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: