memyselfaj.webblogg.se

Försmak av julen

I dag var jag med mina arbetskamrater och käkade julbord. Det var både gott och trevligt. Härligt med en liten försmak av julen. Kul dessutom att träffa alla. Som jag längtar till jobbet, men jag känner att kroppen inte mäktar med. Visst, jag ser pigg ut, men jag känner mig inte pigg. Fast det är ju sånt man tränger bort när man träffar andra. Då blir det väl att man ser extra pigg ut kanske?! När maten var uppäten och alla gett sig iväg gick jag en liten promenad med Harry och som han lekte i snön. Fattar inte vad han älskar snön den lilla godingen. Jag blir så glad när jag ser honom springa runt i snön och göra av med lite energi. Det ger mig positiv energi. Dagen är slut och det har blivit kväll. Känns bra efter dagens träff med alla på KK. Tur att jag har er. Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lillemor Karlsson
skriven :

God jul och gott nytt år kram Lillemor