memyselfaj.webblogg.se

Söndag

 
Har känt mig kallsvettig hela dagen. Kanske en reaktion på gårdagen när vi var iväg och shoppade lite? Hur som helst så funkar det rätt bra med värken. Fick lite känningar i korsryggen nu på kvällen, men det känns bra igen. Blir lite orolig över den jädra trappan bara. Ner gick ju bra, men upp?! Fick ta några trappsteg i taget och sen vila. Utan min armé hade jag inte klarat det. Så mycket kan jag ju avslöja. 
Idag har det varit en dag när jag tror vi alla försökt landa i allt det här. Dottern har tvättat såväl hundleksaker som våra egna kläder samt sett till att röja i våra garderober. Vart får hon styrka och ork ifrån? 
Maken var ute en sväng igår. Var nog rätt skönt att få nåt annat att tänka för honom tror jag. 
Får se när jag mäktar med att ta mig ut för egen maskin. Tror att strålningen av huvudet gjort att jag dippat. Förra gången (2009) började vi ju med cellgifter och antikroppar, men det var ju för att få ner storleken på tumören innan operation. Först därefter strålades jag typ 20 gånger eller nåt. 
Livet är tufft. 
Kramar
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mona
skriven :

Kan bara ana hur tufft allt är just nu. Hoppas dock du får en okey dag idag! Tankar och styrkekramar!

2 Anne-Lie
skriven :

En miljard styrkekramar!!!!!!