memyselfaj.webblogg.se

Skönt att komma ut

Efter en förmiddag när jag laddade för att komma ut känns det skönt att det verkligen blev av. Några timmar i Marieberg med fika, bokhandelsbesök, sminkshopping för tjejerna och matshopping  så fick det räcka. Nu ska jag hem och se om jag orkar fixa till mina naglar också. Känns i alla fall skönt att det funkar att vara ute. Imorgon får det bli Harrys tur om vädret håller i sig och vi hittar något ställe där vi kan släppa honom samtidigt som det ska fungera med rullstolen. 
Men det tar jag i morgon. Nu har solen lyst över mig tillräckligt för dagen och jag har känt mig fin i min peruk. 
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 familjenfrida
skriven :

Låter som en härlig dag! Skönt att komma ut och se något annat och lite shopping är aldrig fel. Hoppas att du hittade något bra att skingra tankarna med. Inget slår en riktigt bra bok. Kram

2 Barbro
skriven :

Hoppas ni hittar ett perfekt ställe både för dig och Harry! Styrkekramar!