memyselfaj.webblogg.se

Vilken skitnatt

Har haft en riktig skitnatt med många vakna timmar och tankar på det. Svårt att samla tankarna eftersom de spretar hit och dit. Svårt att sätta ord på dem. Ser att människor omkring mig är oroliga och ledsna, men jag orkar inte med det. Måste fokusera på mig själv tills jag vet vad som komma skall. Måste hitta min styrka. Just nu känns det bara så. Men samtidigt vet jag att nånstans mitt i det här så fixar vi det. Tillsammans. 
Nu har jag i alla fall fått i mig lite yoghurt och macka med skinka. Detta toppade jag med alla tabletter. Mums. NOT. Kortisonet skulle jag gärna vilja sluta med. Den sötman förstör allt. Får se vad de säger på strålningen idag? Antagligen får jag väl hämta ut nya. 
Ska till lab idag och ta prover också. Ska ju till sköterskan i morgon och hämta nya antikroppar och då tror jag de ville se mina blodkroppar, så att de fortfarande har ett bra samspel där inne. 
Men först väcka sonen. ;)
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nettan
skriven :

Jag vet att du är en kämpe, Inger, så det här kommer du och din underbara familj att fixa. Idag, nu när semestern är över, så skiner solen från en ganska klar himmel. Hoppas att du ochså har sol hos dig. Massor med kramar.

2 Barbro
skriven :

Du har all rätt i världen att enbart tänka på dig själv just nu. Det är jag säker på att dina nära och kära har all förståelse för. Kämpa Inger, kämpa. Du är fantastisk. Tänker på dig och skickar en hel säck med styrkekramar!

3 ღ Anni ღ
skriven :

Du är så stark och skriver så att jag mitt i gråten får mig ett leende.
I peruken du provat ser du precis ut som jag kommer ihåg dig från Ericsson-tiden. Jättefint :)
Du är så tapper. Viljan kan försätta berg sägs det ju. Och din livsglädje är så stark. Njut av kärleken från alla nära dig!
Men du måste även få säga ifrån, gå undan och gråta, skrika, sparka, slå - för att åter samla tankarna på allt det fina i livet du har runt omkring dig.
Det gör så ont att läsa att det hemska har spridit sig - denna förhatliga cancern!!
Många styrkekramar till dig!!!!
/Anneli