memyselfaj.webblogg.se

Välbehövlig dusch

Har sovit bra i natt. Fan, jag ska fixa det här! Har börjat dagen med en välbehövlig dusch. Skönt. Och lite rena sjukhuskläder. Inte senaste snitt eller mode, men vad gör det?
Vet inte så mycket om dagen ännu mer än att jag ska på strålning kl 2. Hoppas också att sjukgymnasten hinner hit på förmiddagen, så att jag får åka hem sen.
Sen får jag väl se hu ofta jag måste tillbaka hit för strålning. Och så måste jag till frissan och prova ut ny peruk. Troligtvis gör strålningen att jag tappar håret. Sen får vi väl se vad jag får för cellgifter. Det var ju de som fick mitt hår att falla av förra gången, för tre år sen.
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Håller tummarna för att stålningen går snabbt och lätt! Varken sjukhusets miljö, kläder eller sängar är särskilt lockande så jag förstår du vill hem ditt och din familj så snabbt det bara går!! Styrkekram!

2 Barbro
skriven :

Du är en kämpe! Du fixar det! Kramar om!

3 Barbro
skriven :

Du är en kämpe! Du fixar det! Kramar om!