memyselfaj.webblogg.se

Trött

Nu har jag tagit nässpray mot migrän. Vet inte om det är det jag har , men symtomen är liknande  Men jäklarns vad dyrt det va, 200 kr för två doser nässpray. De ska tas om migränen tagit fart. Sen köpte vi tabletter som ska tas om/när jag känner första tecken på migrän. Just nu kan jag inte säga om nässprayen gjort nån nytta. Får se när ja reser mig upp sen. 
Nu har vi i alla fall mamma här. Allt hade gått bra fast jag inte var med och hämtade henne. ;) vädret äR varmt och soligt. Synd bara att jag inte orkar/vågar gå ut. 
Nu börjar det lukta gott här. Sonen har tänt grillen. :). Snart blir det grillat, potatis, rödlöks-och tomatsallad. Mums. :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Hoppas nässprayen mot migrän har gjort sitt mot dina besvär! Även om jag förstår att migrän kan vara ett riktigt skit vore det ju bra om dina besvär fick en förklaring. Och, det finns ju många bra läkemedel som kan förhindra att en "attack" utlöses igen. Kram och håller tummarna!