memyselfaj.webblogg.se

Tog på krafterna

Behandling och utflykt tog på mig igår. Blev jättetrött, men det är ju inget man vet innan. Gick bra att ta sig fram till en grillplats. Mums med både korv och fika. Hade några jättetrevliga timmar med alla nära och kära. Vad har jag gjort för att få dem omkring mig? Stolt mamma och fru är jag. Harry fick möjlighet att bada och som han gjorde. :)
Nu har jag sovit mig genom en ny natt. Har fungerat bra, lite onödigt pigg bara. Har blivit några timmar utan sömn, men det blir väl bättre när kortisonet slussas ut. 
Men måste säga att det var gott med kräftorna igår. Salt och gott. Blev inte så många. Sen blev det stafett till tv-soffan för att inte missa stafetten. Vilket lopp! Spännande! I eftermiddag avslutas OS för min del med finalen i herrarnas handboll. En riktig nagelbitare. 
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: