memyselfaj.webblogg.se

Stora tabletter

5 såna här ska jag ta i 21 dagar. Riktigt stora är de, men det ska nog gå det med. Klockan ett var jag nere till strålningen för att göra en mask som jag måste ha när jag strålar hjärnan. Startar den i morgon. Blir kvar på sjukhuset till dess. Svårt för sjukgymnasterna att komma ifrån också. Men nu hoppas jag att någon kan komma i morgon förmiddag så att jag får gå hem efter strålningen. Nu är jag ensam. Blir väl tankar och tv ikväll. Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Riktig skit med all spridning! Skönt ändå att du kommer igång med behandling så snabbt! Nyfiken som jag är så undrar jag om det inte är Tyverb (Lapatinib) du får i tablettform (en antikropp). Herceptin ges väl bara genom infusion (eller i studier i injektion). Jag vet att efter cellgifter (eller istället för) så går det att forsätta behandling där både Tyverb och Herceptin kombineras, så det finns många möjliga vägar :) Vet en kvinna som efter strålning av hjärnan fått sådan behandling och metastaserna håller sig forfarande borta efter tre år :) Det finns också ett flertal nya cellgifter och antikroppar "på gång" mot Her2-pos bröstcancer. Tänk på att bloggen är din och ingen förväntar sig att du ska ha krafter att svara på kommentarer :) Skickar massor av styrkekramar!

2 Marianne o Anders
skriven :

Vi tänker på dig Inger. Va nu stark så fixar du detta oxå.
kram från från Marianne o Anders

3 Anonym
skriven :

Vi tänker på dig Inger. Va nu stark så fixar du detta oxå.
kram från från Marianne o Anders