memyselfaj.webblogg.se

Sovit i min egen säng

Var ordentligt sömnig i går kväll, men kom inte i säng förrän sent i alla fall. Var så skönt att bara supa in atmosfären att vara hemma igen. :) Natten har varit lugn och jag har sovit gott. Blir inga sovmorgnar direkt med tanke på alla kortisontabletter jag stoppar i mig, men huvudsaken är att jag får min sömn. 
Nu är maken på jobbet igen. Han skulle ju ha börjar redan i måndags, men har tillbringat dagarna med mig på sjukhuset i stället. Äldsta dotten finns här hemma. Hon ser till att allt är bra med mig och att jag får i mig alla mediciner. Hon håller koll helt enkelt och ser till så att vardagen fortsätter fungera. 
Måste verkligen höja hela familjen till skyarna som finns här för mig eftersom de påverkas av allt det här minst lika mycket som jag. Älskar er. 
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: