memyselfaj.webblogg.se

Sovit hela natten

Trodde set skulle bli en jobbig natt, ensam med mina tankar. Läste lite tidning och släckte vid 22-tiden, la mig på vänstra sidan (min sovsida), men det gick inte alls. Kändes som jag skulle rulla ur sängen eftersom jag är försvagad på den sidan. Så jag bökade mig över på höger sida och somnade - som en stock. Vet inte hur jag kan stänga av tankarna på det viset. Sköterskan som kom in nu kl 06 sa att hon varit här och tittat till mig i natt, men det har jag inte hört. Det enda jag minns är att jag krånglat med filten för jag frös. 
Skönt att jag kunnat sova i alla fall för det ger mig styrka till en ny dag. 
Ni får försöka ha överseende med stavfel och sånt  för iphonen ger mig så många stavnings-och ordföförslag när jag skriver och det är inte alltid jag hinner med att se det innan jag lägger ut inlägget. Och jag som brukar vara så petig med språket...
Klockan är snart 7 och en ny dag drar snart igång. Förhoppningsvis får jag svar på en del frågor om vad komma skall. Mer om det sen. 
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Barbro
skriven :

Så skönt att du kunnat sova! Nu ska jag snart ge mig iväg till jobbet. Första dagen efter semestern, men jag klagar inte. Inser mer och mer hur lyckligt lottad jag är som klarar av att jobba trots värk och småkrämpor. Tänker på dig och hoppas att du får den allra bästa behandling som finns. Kram!

2 Pia
skriven :

Hej Inger! Har inte pratat med dig på många år nu, men för ett litet tag sen råkade jag hitta din blogg och har kikat in då och
då. Har inte velat "störa" då du inte verkar vilja ha någon kontakt alls. Men nu har det kännts som att jag vill att du ska veta att jag tänkt på din emellanåt. Fruktansvärt med din sjukdom, jag lider med dig. Själv ha jag fått hjärtinfarkt, för att även jag "samla" på mig lite fler sjukdomar. Men livet rullar på och man kan inte annat göra än att kämpa och hoppas. Och framför allt njuta av sin familj och alla dom härliga dagar man haft och får framöver!
Ha ett bra liv Inger, och leta fram alla krafter du har!!
Många hälsningar från Pia.

Svar: Men hej Pia. Jag har allt tänkt på dig också må du tro. Det är inte det att jag inte vill ha kontakt, som jag inte hört av mig. Vet inte varför det blivit så. Åren har bara rullat på liksom. Kanske dags att Göta nåt åt det istället för att tänka på var sitt håll? Hur mår du annars? Och familjen?Barnen har ju blivit stora. ;) kramar Inger
Inger

3 Pernilla
skriven :

Älskade Inger och faster!! Jag lider verkligen med dig!! det är tur att du har en så stark familj som finns med och stöttar dig. Vi finns här och tänker på dig. Om det är något som vi kan göra så vet ni vart vi är. många styrke kramar till dig!!!! <3 <3 <3