memyselfaj.webblogg.se

Sopslut

Arbetsterapeut, strålning och perukprovning. Båda tjejerna var med. Sen åkte vi till Kumla och gick en sväng, premiärturen i rullstolen faktiskt. Harry blev lite stressad av rullstolen, ville liksom springa framför, men det är väl en träningssak. Sen tog vi lite fika/lunch på Sveas. 
Därefter ville jag bara hem, för jag kände mig jättesömnig. Mycket intryck att ta in. Så nu ligger jag här och bloggar med min fina "padda". ;) Den gör så att iphonen känns onödigt liten. ;) 
Nej nu ska jag försöka sova en stund. 
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Ni har verkligen en mysig hund! Är inte så lite avundsjuk :)Vad mysigt det låter med en tur till Sveas! Hoppas du kunde fylla på med lite sömn under eftermiddagen så du får en bra kväll! Styrkekram!

2 Barbro
skriven :

Hoppas du orkade se handbollen jäklar vad spännande! Men jag hejar mest på dig. Du är helt fantastisk! Säkerligen kommer Harry att vänja sig vid ditt åkdon, men jag hoppas att du slipper den snart och kan ta dig fram för egen maskin tillsammans med Harry. Din inneboende styrka och jäklaranamma tar du dig långt med.
Visst är "paddan" fantastisk. Man skapar sina behov. Jag skulle inte kunna tänka mig att vara utan den nu :-)
Massor med styrkekramar!