memyselfaj.webblogg.se

"Min" onkologläkare var här

Min onkologläkare Lars Andreassen var här nu på morgonen. Han hade hört på mötet kl 8 att jag var inlagd och ville skaffa sig en bild av vad som hänt mig. Han tyckte det var bra att jag ligger inne, för då går det fortare med alla undersökningar. Han trodde att jag skulle kunna få besked den här veckan om framtida behandlingar.  Det känns ju bra. Var det så att jag eller någon i familjen vill prata med honom så skulle vi be personalen kalla på honom. Han ska ockå titta in till mig fler  gånger. Han har varit så bra under hela min sjukdomstid. 
Allt det här tar hårt på hela familjen, men det är skönt att alla varit med från första början. Vi kan prata, vara ledsna och bli starka tillsammans. Kärlek. 
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Jag förstår att även läkarna är förvånde över det som hänt dig då de trodde dina symptom var biverkningar från hjärtat på grund av dina tidigare strålbehandlingar. Vad skönt att höra att du har fullt förtroende för din läkare och kommer att få snabba besked om kommande behandling! Styrkekram!

2 Barbro
skriven :

Så skönt att du har en bra onkolog! Kramar om och fyller på din korg med styrkekramar!