memyselfaj.webblogg.se

Mat i magen

Efter ett par timmars slummer och några telefonsamtal blev lägenheten full av folk igen. :) Det blev nya planteringar på altanen. Sedan tog sonen tag i matlagningen. Blev potatisgratäng, fläskfilégryta och sparris. Smakade riktigt gott. När dottern planterat klart var det mer tvätt som skulle köras. Underbara alla ungar. Kärlek. 
Som förrätt fick jag en underbart tuff handbollsmatch. Heja Sverige! Räknar med att jag sitter framför tvn när det nalkas final. :)
I morgon blir det en tur till Ånnaboda med hela familjen. Om det blir fint väder förstås. Tänkte vi skulle gå runt sjön och grilla lite korv. Precis som vi gjorde förr när barnen var små. 
Har börjat få en del konstigheter när det gäller smaker också. Söta smaker är inget vidare. Däremot gick det som sagt bra med maten nu ikväll. Får se hur det går i morgon när vi ska surpla på lite kräftor
Snart dags att ta mina bomber till tabletter. Så jag lär nog känna mig mätt sen när jag ska sova. 
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: